10 Nisan 2023 Pazartesi

Nisan 10, 2023

 Kadın fenomen'in Sosyal Medya'dan bir erkek cinsel organ fotosunu gönderince hayatı değişti.

 Cinselliğin toplumsal bir tabu olarak kabul edilmemesi gerektiğini savunan Featherstone, Instagram’daki 63 bin takipçisine dolu dolu yaşadığı hayatından kesitler sunuyor. Bir oğlu olan Featherstone, hayatı boyunca borçlarla uğraştıktan, sancılı boşanma sürecinden, meponozdan ve yaşadığı bir sürü zorluktan sonra hayatını değiştirmeye karar verdiği anını anlattı.

Kocasının işi nedeniyle New York’a taşındıklarında kendisini büyük bir çıkmazın ortasında bulduğunu ifade eden Featherstone, “Oraya gittiğimde kocamın bakmakla yükümlü olduğu biri haline geldim. Çalışma vizem yoktu ve bu yüzden tüm gün evde oturup onu mutlu etmek için çabalayan bir kişiye dönüştüm. 20 yıl boyunca evliliğimde çok mutluydum ama cinsiyetsizdi. Sosyal medyada şimdi adını bile hatırlamadığım bir adamın gönderdiği penis fotoğrafıyla tüm hayatım değişti. İçinde olmak istemediğim evliliğin bu olduğunu anladım. Ben kadın ve cinsiyetimi çok seviyorum” diye konuştu.


Haber Takibi

92 yaşındaki medya patronu eşini boşadı.Genç kız ile evlendi.

Dünya'nın en yaşlı modeli Carmen fotoları

Ünlü Şarkıcı arkadaşının eski karısıyla aşk yaşadığı ortaya çıktı.

Eski model kamyoncular kralının torunu ile evlendi.

0 yorum:

Yorum Gönder